TOTAL BODY WORKOUT

Este o clasa speciala care combina diferite exercitii: flotari, genoflexiuni, fandari, alergari, sarituri. Daca doriti sa va intoarceti inapoi in timp sa va amintiti vremurile copilariei va asteptam cu placere la acest curs unde veti putea avea parte de sarituri cu coarda. Cu totii stim ca sariturile cu coarda te fac mai agil, te ajuta sa iti lucrezi postura corpului, echilibrul, reflexele, rezistenta si coordonarea fizica;

Exercitiul intareste inima si daca este practicat zilnic poate preintampina multiple afectiuni cardiace ;

Intareste musculatura si oasele, tonifica picioarele, abdomenul, pieptul, spatele, umerii si bratele;

De asemenea  saritul corzii te binedispune datorita faptului ca dupa acest exercitiu corpul secreta endorfine („hormonul fericirii”).

Pilates

Una dintre cele mai moderne si mai eficiente variante de remodelare a corpului, dar are si scopul de a ajuta corpul in refacerea post-traumatica. Exercitiile Pilates tin cont de echilibru, de siguranta, de ritmicitatea proprie fiecarui corp si ne ajuta sa ne mentinem in forma intr-un mod sigur.

Metoda a fost inventata de Joseph Pilates acum mai bine de un secol. La origine a fost o metoda medicala, iar acum este ca o forma de fitness pentru trup, dar si pentru suflet. Aceste exercitii au un mare avantaj, pot fi practicate de oricine, indiferent de varsta, sex sau conditie fizica, cu risc minim de a te rani.

Motive pentru care sa incerci metoda Pilates:

    - creste tonusul muscular;

    - reduce nivelul de stres;

    - creste mobilitatea articulatiilor;

    - imbunatateste circulatia si postura corpului;

    - confera energie si vitalitate pentru intregul organism.

Box Step

Aceasta clasa pe step este inspirata din artele martiale. Sunt miscari combinate de Tae Kwon Do, karate, box, aerobic; toate acestea  executandu-se pe  stepper pe ritmuri  antrenante de muzica.

 Exercitiile de box step ajuta la imbunatirea  activitatii sistemului respirator, cardiovascular reducand riscul de boli cardiace, tonifica simetric musculature soldurilor, a picioarelor si a abdomenului, imbunatateste coordonarea si agilitatea, dezvolta mobilitatea, contribuie la arderea celulitei, creste increderea in sine