Steel Combat

 
Munca, ritmul de viaţă accelerat, studiul, examenele sunt factori contra cărora trebuie să luptăm în fiecare zi. Pentru ca acest lucru să fie posibil, centre importante de educaţie fizică şi sport, săli de fitness işi modifică rutinele de antrenament în aşa fel încât acestea să fie orientate nu numai către antrenamentul fizic, ci şi către antrenamentul mental.
Multi factori fac ca sportul să câştige din ce în ce mai mult teren în agenda zilnică a fiecărei persoane.
Printre disciplinele care capătă din ce în ce mai mult credit în lumea fitnessului, iese în evidenţă fără nici un dubiu Fitness Combat, sau altfel spus fitness prin intermediul luptei – o activitate fizică care a revoluţionat modalitatea de antrenare.
 
STEEL COMBAT
 
O noua metodă de antrenament bazată pe obţinerea formei fizice prin intermediul luptei, creată şi dezvoltată de Fernando Gorini şi Gonzalo Vicos.
Pe durata a 50 de minute, participantul va putea experimenta senzaţii unice, învăţând şi aplicând tehnici preluate din sporturi de contact. În acest scop, tot ceea ce este mai bun din box şi arte marţiale se va prezenta în fiecare lecţie sub forma unui antrenament simplu, distractiv, eficient şi fără riscuri, care dă rezultate într-un timp foarte scurt.
 
Beneficii:
 
1.       Stimulează corpul şi mintea garantând o modificare în calitatea vieţii;
2.       Ajută la creşterea forţei şi rezistenţei musculare,
3.       Ajută la arderea  grăsimilor,
4.       Îmbunătăţeşte coordonarea şi flexibilitatea,
5.       Creşte nivelul de autostimă;
6.       Reduce stresul generând mari cantităţi de endorfine;
7.       Încetineşte efectele îmbătrânirii prevenind atrofia musculară;
8.       Reduce retenţia de apă şi stimulează circulaţia mai bine ca la alte antrenamente.
 
Pentru a putea ‚observa ’ aceste beneficii  e necesar  să practici această activitate în mod regulat
Este important, de asemenea, sa menţionam că practicarea acestui sport în mod regulat atrage după sine şi un stil de viaţă sănătos în ceea ce priveşte regimul alimentar.
 
Steel combat se structurează în mai multe părţi, fiecare dintre acestea având un obiectiv concret:
 
1.       Încălzire
2.       Box training
3.       Kick-uri
4.       Combat training
5.       Thai combat
6.       Martial combat
7.       Street box
8.       Street combat
9.       Conditioning  (Tonifiere)
10.   Cool down (Relaxare)

Aerobic

 

Aerobicul este un curs cardio, care se desfasoara folosind doar greutatea propriului corp si reprezinta orice activitate care foloseste grupe mari musculare si este definit ca exercitiul care creste nevoia de oxigen.

Miscarea de baza a antrenamentului de aerobic este pe ritm de muzica, iar partea activa a antrenamentului presupune marirea intensitatii efortului prin cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei.

In cadrul cursului, se combina exercitiile cardio intense, cu cele de tonifiere, cu eficienta maxima in arderea grasimilor.

Acest curs este recomandat tuturor persoanelor, indiferent de varsta, greutate sau sex.

Fit Ball

Se lucreaza pe mingi mari, de fitness, care preiau o parte din greutatea corpului, asadar este un curs recomandat pentru orice varsta.

1. Este o metoda excelenta de ardere a grasimilor! Ne ofera un ritm cardiac ideal pentru arderea grasimilor, de 120 batai/minut! Deoarece stam pe minge, forta gravitationala nu actioneaza in aceeasi masura ca atunci cand nu avem suport, ceea ce inseamna ca putem pastra mai usor zona aeroba de 60-70% (din frecventa cardiaca maxima), proprie fiecarui individ, astfel vom folosi optim fiecare minut de antrenament.

2. Combate celulita!

Arcuirile pe minge actioneaza ca un masaj anticelulitic. Efectuat de doua ori/saptamana, antrenamentul duce la rezultate estetice deosebite, in doar cateva saptamani.

3. Mareste longevitatea vertebrelor!

In urma arcuirilor apare un efect de masaj intre vertebre, ceea ce duce la cresterea circulatiei sanguine din cartilajul discurilor intervertebrale, reducand riscul herniei de disc.


4. Previne osteoporoza! Aceasta tamponare usoara a vertebrelor din timpul arcuirilor conduce la tinerea "in viata" a discurilor intervertebrale, chiar si la menopauza, atunci cand densitatea osului scade.

5. Este o metoda rapida de remodelare a siluetei!

Exercitiile cu mingea solicita simtul echilibrului, in care sunt implicati muschii secundari. Fata de celelalte forme de miscare, in Fitball avem o intensitate mai mare a efortului, realizata intr-un timp mai scurt (eficienta motrica). 6. Cea mai eficienta metoda de corectare a posturii corporale!

Mingea fiind un suport activ, va solicita continuu muschii abdomenului si ai spatelui, ceea ce va va obisnui sa mentineti permanent o pozitie corecta.

7. Menajeaza articulatiile gleznei si ale genunchiului Aerul din minge preia 1/3 din greutatea corpului (amortizeaza), ceea ce inseamna scaderea greutatii exercitate asupra articulatiilor gleznei si genunchiului.